duminică, 21 iunie 2009

Sexeto Milonguero ... exploziv

Da, asa cum am zis, au fost explozivi. Au dat pe scena tot ce au avut mai bun. Energie suta la suta. Ma bucur ca am avut onoarea sa-i ascult live. Am si dansat, dar in marea majoritate a concertului am fost fascinat si i-am ascultat. Printre picaturi am tras si cateva poze. Instrumentisti nemipomeniti, cu sufletele pline de pasiunea tangoului argentinian, au reusit sa comunice cu sala, care a fost in extaz.




Multumim Sexteto Milonguero !







Intre cele doua reprize de concert au fost demonstratiile cuplurilor de maestri Adrian Veredice y Alejandra Hobert si Gustavo Naveira y Giselle Anne. Spectacolul lor a fost la superlativ, greu de redat in cuvinte. Seara s-a terminat spre dimineata cu o petrecere pe cinste in stil argentinian . Am sa las mai departe pozele sa vorbeasca.


Niciun comentariu:

A fost odata ca niciodata...

... o fata. Care s-a sucit, s-a invartit, si dupa ce s-a uitat luuung in stanga, luuung in dreapta, si mai luuuuung inapoi, a decis ca, pen...