A apărut o eroare în acest obiect gadget

vineri, 10 iulie 2009

Alta paturica

Pana vin pozele poze, iata un buchet.




Si niste multumiri: lui Katy, pentru inspiratie si idei.

Povestea: am inceput o paturica roz precum cea albastra, tot pentru un botez, tot pentru una dintre cei unsprezece nepoti. Numai ca, pana la botezul micutei, care a avut loc acum, copila a crescut, iar paturica cea mica nu prea i-ar mai fi fost buna.... asa ca intram in criza de timp si de idei. Spre norocul meu, am gasit-o pe Katy, si iata ce a iesit.



Detalii...


Dosul... ( mi s-a parut excelenta ideea cu cusatura ondulata, mai ales ca masina mea de cusut nu ma lasa sa fac free motion)



Era cat pe ce sa raman fara poze, pentru ca darul pleca cu micuta la ea acasa, iar pozele sunt facute noaptea, la blitz.

Acesta este unul dintre cele cinci paciuri din "vacanta", cel mai mic, le voi prezenta si pe celelalte patru cat de curand, numai ca vreau tare mult sa reusim niste poze la soare...
Trimiteți un comentariu