luni, 6 aprilie 2009

Si ziua cea mare a fost!

A fost o zi frumoasa, asa cum dragul de Costele merita de ziua lui, asa cum mi-as fi dorit sa fie o astfel de zi speciala. Am primit cele mai multe si mai frumoase flori, multi trandafiri, foarte foarte multi, si am mai primit si un borcan de gogosari in otet! (pentru ca am fost cuminte, am primit si reteta acestor gogosari minunati, dar asta este o poveste pentru alta data, la toamna, cand vom procesa gogosari, castraveti si alte muraturi de sezon)




Multumim tuturor celor ce ne-au fost alaturi, fizic sau macar cu gandul.

Urmeaza, in iulie, cea mai importanta parte a ceremoniei: cununia religioasa. Va asteptam!

p.s. Fezerica a plecat :(. S-a dus la o prietena, care se impaca tare bine cu el. Ma bucur ca nu a incaput pe mainile unui pusti nevricos, si ca va face multi alti kilometri in buna stare de aici incolo.

3 comentarii:

Boby spunea...

Inca o data felicitari si casa de piatra si numai bucurii de la micuta citrica si imi pare rau ca nu am fost alaturi de voi si la ceremonia de la prinz, ci doar la berile de seara...
Happy happy alea-alea !
Make love not war !

Unknown spunea...

A fost frumos, nu am inteles exact de ce m-a tras "al meu" de maneca sa plecam asa repede la pranz si nu am apucat sa te vad in spatele lui Ovi pe motocicleta, ca aratati taaaareeee bine.
Fezerica e superb, ma bucur foarte mult de el. Cand m-am urcat azi iar pe Ibric ( si pe el il iubesc )m-a luat brusc dorul de Fezerica.Iti multumesc tare mult, practic de cateva zile zambesc ca tampita tot timpul ( norocul meu ca lui .... ii e teama putin de el si nu ne certam care sa-l calareasca )

RoxanaTudor spunea...

ei, foto "shutingu" a fo cu o mica intarziere, si s-a efectuat si in mai multe locuri, la indicatia "fotarului", si probabil ca domnul tau a vazut ca se cam sparsese gashca (inainte de posnele artistice cu motor :P) si a zis ca daca-i gata, hai acasa ;).
io (aproape) m-am scapat pe mine de frica, pentru ca domnu' cu filmu' a vrut neaparat sa aibe o incheiere la filmu' lui, si ca atare l-a pus pe Costele sa dea o tura cu motoru' prin parc... si io in pozitia de "domnisoara" in spate, si nici nu stiam bine de unde sa ma tin mai repede... si porcu de motor mare si greu... si echipamente nexam etc :D

diferenta intre ibric si fezerica eu am experimentat-o cu tricker-ul. una-i una, alta-i alta, si le iubesc pe amandoo :)

in rest, ma bucur ca-tsi place, ma bucur ca e pe maine bune, si va doresc (tie si lui fezerica) asfalt uscat si brum dum atata vreme cat va va fi bine impreuna pe sosele ;)

A fost odata ca niciodata...

... o fata. Care s-a sucit, s-a invartit, si dupa ce s-a uitat luuung in stanga, luuung in dreapta, si mai luuuuung inapoi, a decis ca, pen...