miercuri, 6 mai 2009

Si daca e adevarat?


In general nu cred toate reportajele de pe net. In general ma indoiesc de gigantul "National Geografic" de la Sasketchuan, de "sirenele adevarate" si de alte facaturi la fel de dubioase. Dar asta... pe langa socant, are toate sansele fie adevarat. Am fost acolo. I-am vazut. Am trait printre ei.

Si desi nu pot va scriu, desi ma doare sufletul si nu vreau sa vorbesc cu nimeni, o vreme, asta totusi trebuie spus.



Ganditi-va si voi...

Un comentariu:

...tiktakro... spunea...

ha-ha-ha...eu cred ca cei ce au facut documentarul + calculele ( putin cam umflate oricum ;) ) au uitat sa ia in calcul si tziganii romani! ha-ha-ha...
tu te-ai intristat, eu ma distrez...de minune !

A fost odata ca niciodata...

... o fata. Care s-a sucit, s-a invartit, si dupa ce s-a uitat luuung in stanga, luuung in dreapta, si mai luuuuung inapoi, a decis ca, pen...