duminică, 30 august 2009

Am ramas datoare...

...cu povestea celorlalte patru "petice" din vacanta de asta-vara.

Iata-le: seria "Trei iezi cucuieti" si "Sora mai mica". Nici unul nu este prea matlasat, pentru ca, in primul rand, masina mea de cusut nu ma lasa sa fac free-motion si nu cred ca altceva s-ar fi potrivit, si apoi pentru ca n-as fi avut timp sa le matlasez manual.

Inserturile de la cei trei iezi sunt din materialul folosit pentru dos, ca si marginea. La "sora mai mica" am facut o margine de asemenea din petice, pentru ca doream sa incerc tehnica si pentru ca nu aveam ceva care sa se potriveasca prea bine.

"Cei trei iezi" sunt o prelucrare a unui model vazut intr-o revista de prezentare a accesoriilor de patchwork si quilting, iar "sora mai mica" este ce a ramas cand am vrut sa incerc tehnica Bargello. Am un quilt mare (aproximativ queen size) si doua mai mici, de o persoana.
 
 
 
Si un anunt: urmeaza deschiderea unui blog dedicat. Dragele mele prietene, peticute sau nu, ma veti gasi de acum inainte si in "Lumea mea". Va astept!

Niciun comentariu:

A fost odata ca niciodata...

... o fata. Care s-a sucit, s-a invartit, si dupa ce s-a uitat luuung in stanga, luuung in dreapta, si mai luuuuung inapoi, a decis ca, pen...