miercuri, 4 iulie 2012

N-ai dezmierda

de Radu Gyr

N-ai dezmierda, de n-ai sti sa blestemi,
Surad numai acei care suspina.
Azi n-ai iubi de n-ar fi fost sa gemi,
De n-ai fi plans, n-ai duce-n ochi lumina.

Si daca rana singur nu-ti legai,
Cu mana ta n-ai unge rani straine.
N-ai jindui dupa un colt de Rai,
De n-ai avea un Iad intreg in tine.

Ca nu te-nalti de jos pana nu cazi
Cu fruntea-n pulberea amara
Si de re-nvii in cantecul de azi
E c-ai murit in plansetul de-aseara.

p.s. tin aceasta postare in draft de aproape un an, asteptand sa gasesc o fotografie cu care s-o ilustrez satisfacator. Nu am reusit. Poate nu am insistat destul, poate am idei preconcepute prea ciudate :). Nu mai conteaza. M-am hotarat sa o impartasesc cu voi asa cum e, fara sa va mai sugerez si vizual ce trebuie sa ganditi.

p.s.2. iubire, si azi mi-e dor de tine >:D<

Niciun comentariu:

A fost odata ca niciodata...

... o fata. Care s-a sucit, s-a invartit, si dupa ce s-a uitat luuung in stanga, luuung in dreapta, si mai luuuuung inapoi, a decis ca, pen...