joi, 12 februarie 2009

Leapsa pozitiva... partea a doua

Am primit de la Nenea Boby. Executat. (Scuzati intarzierea, da' mai am si alte trebushoare de facut)
Iacata rezultatul:

1.soarele
2.trandafirii
3.cartile
4.povestile SF
5.povestile
6.salatele
7.marea
8.acul si ata
9.mana lui peste mine, imbratisandu-ma in somn
10.tango-ul
11.salsa
12.rumba
13.dansurile irlandeze
14.baletul
15.muzica clasica
16.ceafa la gratar
17.tocanita de rinichi
18.prajitura Magura
19.margelele, multe si colorate
20.albastru
21.curcubeul
22.patinajul
23.ridichile
24.ceapa verde
25.pachetelele de primavara
26.sushi
27.teriyaki
28.spumantul de baie
29.parfumul samsara
30.ceaiurile
31.vinul alb, dulce, licoros (merge si porto ;)
32.muraturile dulci acrisoare
33.vantul rece-cald de primavara
34.primulele
35.liliacul
36.muntii si vaile
37.excursiile
38.bicicleta
39.motocicleta
40.rolele
41.jocurile pe calculator
42.semineul cu flacari
43.sobele (iarna la gura sobei)
44.patul moale si pufos
45.merele verzi
46.portocalele cu pui
47.papanasii
48.ananasul
49.ciorapii cu degete
50.vacile
51.magnetii de frigider
52.cestile de cafea
53.canile de ceai
54.Japonia cu japonezii ei
55.florile de cires
56.caii
57.cainii
58.carasii aurii
59.broderiile frumoase
60.manusile de dantela
61.lego
62.fotoliile joase si comfortabile in care poti sa te adancesti aproape ca in pat cand citesti
63.dulceata de gutui
64.clatitele
65.fustele largi si colorate
66.moda anilor 50-60 (ma refer la fete)
67.Parisul
68.Madurodam-ul
69.ustensilele de bucataria
70.sa gatesc
71.geamurile pictate
72.vitraliile
73.Bach cantat la orga in biserica

si altele.... ;)

Dau mai departe la Sezgrey, Elreo si... Marmota. Andrei, vrei si tu? ;))))

8 comentarii:

Boby spunea...

Pai... nu pot sa comentez atitea optiuni.
Ma intreb care e vinul ala alb, licoros si dulce ? Ca pe Costele nu il prea stiu plingacios :))))
La magnetei de frigider facem intrecere, ca schimburi nu putem (nu am dubluri...)
Iar papanasii ii putem inlocui cu... ananas... seamana la pronuntie :)

RoxanaTudor spunea...

ba chiar la acele lacrimi ma gandeam :))))

dar nu accept inlocuirea. Ori faci rost de reteta super buna de papanasi si-i produc eu ;), ori gasesti cea mai Ca la mama acasa crasma :)

asta ie, n-ai de ales :D

Boby spunea...

Okidoki... vad ca deja nu mai am scapare... trebuie sa cadem la pace cumva...

Anonim spunea...

Şi eu care credeam că numai mie îmi plac trandafirii! :)

RoxanaTudor spunea...

thorn, n-ai cunoscut-o pe mama mea :))) este cel mai mare fan al trandafirlor de toate formele, culorile, dimensiunile si speciile. Gradinareste, si le stie toate bolile, ranile, suferintele, culorile, splendorile, roua-de-dimineata-de-pe-petale....

Io sunt doar un mic copil ;;)

Bine ai venit!

Anonim spunea...

Aha, acu' înţeleg de unde plăcerea pentru trandafiri.. :). Bine te-am găsit!

Costele spunea...

@ thortofrose
hey, cica de la mama :))
ia uite la punctul 18 de la leapsa mea, io cred ca tinut intre dinti e mai incitant decat cel de la mama :))
tatatangooooo.... :D

Anonim spunea...

:)) Dacă spui tu

A fost odata ca niciodata...

... o fata. Care s-a sucit, s-a invartit, si dupa ce s-a uitat luuung in stanga, luuung in dreapta, si mai luuuuung inapoi, a decis ca, pen...