miercuri, 11 februarie 2009

Leapsa ...

Am primit leapsa pozitiva de la nenea Boby. Super. Ma dezmortesc un pic si va spun cele 73 de lucruri, sentimente sau stari ce-mi plac. Boby a enumerat 86, numarul lui norocos, io nu pot sa enumar numai 3 ;). Deci iata:

1. intelepciunea
2. bunatatea
3. corectitudinea
4. dintzuiala :D
5. muntele
6. fotografia
7. rock
8. jazz-ul
9. clasicii
10. bruneta
11. motoreta ;)
12. parapanta
13. schiul si placa (snowboard-ul)
14. kite boarding-ul
15. checul de ciocolata cu glazura
16. gemul de caise
17. irisul
18. trandafirul rosu (tinut intre dinti)
19. ananasul
20. potocala (de Cuba)
21. mandarina (de Valencia)
22. excursiile cu cortul
23. giugiulitul cu Pitzirica
24. campul cu maci
25. campul cu floarea soarelui
26. drumul virajat (Cheia, Transfagarasan, Grossglockner,...)
27. Praga
28. Venetia
29. Barcelona
30. motoGP
31. F1
32. Pannoniaring
33. Kenzo for men
34. Vivaldi
35. Bach
36. Paco de Lucia
37. John McLaughlin
38. Al Di Meola
39. Alina Cojocaru
40. Manastirile
41. Colindele si colindatul
42. Impodobitul bradului
43. Craciunul
44. Sf. Paste
45. tango-ul
46. salsa
47. chitara
48. muzicuta
49. pesterile (Cetatile Ponorului)
50. fiordurile (arhipelagul Lofoten)
51. montaigne russe
52. toboganul cu apa
53. bicicleta (si mersul cu ea)
54. ciocolata
55. tortul de ciocolata
56. jofra
57. matematica, logica matematica
58. chimia
59. city fm
60. eurosport
61. trabucul proaspat, de pe plantatie, cu rom
62. pastravul la gratar
63. albastrul
64. focul de tabara
65. ciobanescul mioritic
66. masina germana
67. scufundarea (diving)
68. branza telemea cu rosii (de gradina)
69. parfumul bradului
70. cafeaua buna turceasca
71. vinul fiert pe partie
72. the 6th sense
73. 3

Iaca cele 73 luate aleator fara sa existe vreo ierarhie si fara sa fi terminat lista, dar a zis Boby 73 si m-am conformat. Acum dau si eu leapsa mai departe: lui Guru', lui Vlad si Nanei. Spor, he he he ...

6 comentarii:

Boby spunea...

Bravo Costele !
Ma asteptam sa incepi cu motoarele, dar asa, am remarcat ordinea subtila - intii bruneta si dupa aia motoreta. Si lipsa aproape totala a alcoolului din ecuatie :D
(dar nu merge cu ciocolata...)
Sa ai parte de toate astea si de acu incolo si sa ne vedem la....un vin fiert pe pirtie, unless....
O cafea turceasca la Ovidiu...

Costele spunea...

esti un subtil observator nene Boby :D
cafeaua de la Ovidiu ... o dau eu ... ;)

RoxanaTudor spunea...

beeeeyyyy harnicilor :)

io am treburi mai importante, da' vine ea si leapsa mea :P

dar: CUM RAMANE CU PAPANASII????

ca vad ca faceti vorbire numa de berea aia (mere si cafa la ovidiu), da io nu renunt la papanasi, daaaaa? Hai va pup, ca am treaba :)))

Boby spunea...

Deci... cafeaua de la Ovidiu... o da Costele, Vidu sau insusi Ovidiu?
Iar cu papanasii... nu i-am vazut in lista lui costele... ii vom inlocui cu un tort de ciocolata :D

RoxanaTudor spunea...

Cafa de la Ovidiu o da... Ovidiu cunoscut ca nenea Vidu si denumit Costele pe meleaguri artistice :P

Dar cum leapsa este dubla, nenea Boby, n-ai vazut inca lista mea :D

Io am avut ceva trebusoare artistico-tangoiste, da' vin si eu curand si atunci sa te vad pe unde scoti camesa ;)))

Boby spunea...

Am inteles... ia sa vedem...

A fost odata ca niciodata...

... o fata. Care s-a sucit, s-a invartit, si dupa ce s-a uitat luuung in stanga, luuung in dreapta, si mai luuuuung inapoi, a decis ca, pen...