miercuri, 25 martie 2009

Vesti multe, bune si frumoase

Am fost certati ca am lipsit (nemotivat), si ca am fugit in lume odata cu ultimii fulgi. Am promis ca dam motivatie absentei si ca motivatia e frumoasa si buna.

In ordine cronologica a faptelor ce se vor intampla, iata evenimentele a caror organizare ne-a rapit timpul:

1. Vineri, 3 aprilie 2009, Primaria sector 2, orele 13:00, intrarea dinspre magazinul Bucur Obor: Casatorie civila.
- seara, il bem pe numitul Costele cu dubla ocazie a zicerii “marelui DA” si a aniversarii nasterii domniei sale. La Preoteasa, terasa de vara, dupa orele 21:00, tinuta casual = blugi

2. Duminica, 5 iulie 2009, Biserica Sf. Silvestru, orele 15:00: Cununie religoasa.
- felicitarile, masa si dansul la Club Diesel, incepand cu orele 17:30

(Ei, suntem iertati pentru absenta?)

4 comentarii:

manina spunea...

Iertati sunteti :) si abia astept sa va vad!

Cand am aflat si eu, ati disparut voi!

Va pup,
Manu

Unknown spunea...

sa (va) fie in ceasuri bune!
...si sa iasa vinul bun la toamna!

Boby spunea...

Si fiindca tot v-am iertat :)
Totusi sa va si “pedepsesc” cu o leapsa
http://bobyc86.blogspot.com/2009/03/prima-data.html

RoxanaTudor spunea...

Multumim, dragilor, pentru gandurile bune...

Va asteptam, in masura posibilitatilor de timp si stare, desigur ;)

A fost odata ca niciodata...

... o fata. Care s-a sucit, s-a invartit, si dupa ce s-a uitat luuung in stanga, luuung in dreapta, si mai luuuuung inapoi, a decis ca, pen...