A apărut o eroare în acest obiect gadget

luni, 10 martie 2008

Nu sunt singura pe lume

Credeam că sunt singură pe lume. Credeam că în ţara noastră nu se practică decât lucrul manual moştenit din moşi strămoşi (ei, pentru că aşa e expresia, nu pentru că bărbaţii ar avea prea mult de a face cu cusutul-ţesutul-lucratul tradiţional). Credeam că sunt singura care nu-şi găseşte cele necesare şi care are o nelinişte de câte ori vede un metraj frumos. Ei bine, m-am înşelat profund. Am descoperit “Peticelele”. Am mai descoperit că am fost lângă ele înainte să se înfiinţeze. Aaaahhhhh, nu ştiţi despre ce vorbesc. Păi, despre ce dacă nu despre cealaltă mare pasiune a mea: peticele.

Se numeşte Patchwork. Lucrul din petice. Se iau mai multe materiale, se fac petice cât mai mici şi apoi se cos între ele cât mai variat posibil. Apoi se întind pe vatelină, vatelina peste un alt material (de data asta intreg) şi se matlasează tot sandvişul împreună. Se face o margine oarecare şi e gata.

Iar Peticelele, ei, Peticelele sunt alte fete pasionate de petice. Nu neapărat în ţară. Nici neapărat romance. Dar cu aceeaşi pasiune. Am 1000 de întrebări pentru voi, Peticelelor. Şi mă sfiesc să le adresez, aşa cum şi la expoziţia din 2003 m-am sfiit să vorbesc cu voi. Nu ştiam că sunteţi voi. Nu ştiaţi nici voi că o să fiţi Peticele.

Deocamdată, mă bucur singură că v‑am descoperit. Am pus semn de carte pe toate paginile voastre, pe care le‑am citit cu nesaţ.

La cât mai multe petice, Peticelelor!

Trimiteți un comentariu