luni, 10 martie 2008

Nu sunt singura pe lume

Credeam că sunt singură pe lume. Credeam că în ţara noastră nu se practică decât lucrul manual moştenit din moşi strămoşi (ei, pentru că aşa e expresia, nu pentru că bărbaţii ar avea prea mult de a face cu cusutul-ţesutul-lucratul tradiţional). Credeam că sunt singura care nu-şi găseşte cele necesare şi care are o nelinişte de câte ori vede un metraj frumos. Ei bine, m-am înşelat profund. Am descoperit “Peticelele”. Am mai descoperit că am fost lângă ele înainte să se înfiinţeze. Aaaahhhhh, nu ştiţi despre ce vorbesc. Păi, despre ce dacă nu despre cealaltă mare pasiune a mea: peticele.

Se numeşte Patchwork. Lucrul din petice. Se iau mai multe materiale, se fac petice cât mai mici şi apoi se cos între ele cât mai variat posibil. Apoi se întind pe vatelină, vatelina peste un alt material (de data asta intreg) şi se matlasează tot sandvişul împreună. Se face o margine oarecare şi e gata.

Iar Peticelele, ei, Peticelele sunt alte fete pasionate de petice. Nu neapărat în ţară. Nici neapărat romance. Dar cu aceeaşi pasiune. Am 1000 de întrebări pentru voi, Peticelelor. Şi mă sfiesc să le adresez, aşa cum şi la expoziţia din 2003 m-am sfiit să vorbesc cu voi. Nu ştiam că sunteţi voi. Nu ştiaţi nici voi că o să fiţi Peticele.

Deocamdată, mă bucur singură că v‑am descoperit. Am pus semn de carte pe toate paginile voastre, pe care le‑am citit cu nesaţ.

La cât mai multe petice, Peticelelor!

5 comentarii:

Elena spunea...

Nu esti singura pe lume, asa am crezut si noi pana ne-am intalnit! Acum parca suntem in alta lume, unde ne simtim minunat. Poti veni si tu alaturi de noi si poti sa intrebi ce vrei, precis iti va raspunde cineva. Elena

Elena spunea...

As putea sa-ti spun mai multe despre ce anume te intereseaza. Ai o adresa de email? Elena

NeMe spunea...

Descoperirile de genul asta sunt minunate, nu? Si eu crezusem multa vreme ca sunt singura pe... tzara. Eu ma ocup mai mult de papusi decat de petice, dar sunt gata sa-ti raspund la orice intrebare/sugestie/comentariu. Anca

RoxanaTudor spunea...

Multumesc, Elena, multumesc Tiktak, multumesc NeMe, multumesc Katy !!! :)))

Acum ca stiu, o sa vin si eu la voi!!!

O, ce bine e sa descoperi!

RoxanaTudor spunea...

"Multumesc pentru vizita pe blogul meu !
si asa cum spun si co-peticelele mele ;), nu esti singura pe lume.
Nu ti-ar place sa vii in "lumea" noastra ? ( adica in grupul nostru). Daca raspunsul tau va fi da, te rog scrie o scurta prezentare a ta si a hobby-ului tau, Maestrei noastre Smaranda Bourgery.
Noi te asteptam cu drag !! :)
Teodora."

Acest comentariu a fost publicat de Tiktakro (http://www.blogger.com/profile/10962344929747256581) la data de 30 mai 2009. L-am republicat pentru ca cel initial a fost sters din greseala.
LV

A fost odata ca niciodata...

... o fata. Care s-a sucit, s-a invartit, si dupa ce s-a uitat luuung in stanga, luuung in dreapta, si mai luuuuung inapoi, a decis ca, pen...