marți, 25 martie 2008

Am o prietenă


Am o prietenă. Şi n-aş fi menţionat-o, pentru că nu e singura, dacă nu ar fi început şi ea şcoala. Şi numai că a început şcoala, dar o dată cu trickerul meu îi luăm şi ei o bicicletă:



Aşa că vom fi două zbârnăitoare prin oraş. Păzea! Promit solemn că în două săptămâni ies pe stradă, cu ce-o fi, pentru că între timp m-am împrietenit şi cu diversiunea, bine de tot, urmează fazerul la drum şi tricky în oraş.

Am ieşit duminică până la Cheia. Un Fazer de 1000, un FJR, un GSXR de 600, şi-un chopper, 2V, 850 cc.... Ce plictisealăăăăăă! ori chopper-ul nu putea, ori pilotul lui era easy rider, cert e că peste 100 n-a trecut nici picat cu ceară. Îmi lipseau andrelele, aş fi croşetat măcar o jumătate de pulover ;). În ritmul în care s-a mers, m-aş fi plictisit şi dacă eram eu pilot :D. Aşa că, dacă alţii pot, şi eu pot măcar la fel. După Austria, nu mai merg decât pe două roţi.

Niciun comentariu:

A fost odata ca niciodata...

... o fata. Care s-a sucit, s-a invartit, si dupa ce s-a uitat luuung in stanga, luuung in dreapta, si mai luuuuung inapoi, a decis ca, pen...