joi, 13 noiembrie 2008

Soferul meu punct ro



Daca nu ştiaţi, există în Bucureşti un serviciu la care poţi apela când ai băut şi vrei sa te ducă acasă un şofer profesionist cu maşina ta. Ei bine, acesta se vrea un serviciu de talie europeană.

Eu nu am ştiut de el până aseară, când veneam agale spre casa cu maşina pe strada Tunari. Zic agale pentru ca rulam cu o viteza de circa 40-50 km/h, obosit fiind, strada îngustă cu pavaj prost, ora înaintată (spre 23) şi cu teama de a nu-mi ieşi cineva sau ceva în fata maşinii. Si iată ca mi-a apărut ceva în fata maşinii, dar nu va vine sa credeţi de unde? Din spatele maşinii, rula cu peste 120 km/h şi ceea ce am văzut eu în oglinda retrovizoare a trecut ca acceleratul lui Toparceanu pe lângă mine. Dar ca de obicei la stop, ghinion, a prins roşu, asa ca l-am ajuns din urma. Ma uit curios sa vad cine e vitezanul. Normal, un ”profesionist”.

Râd eu, dar se presupune ca era şofer profesionist, întrucât maşina aparţinea firmei ce oferă serviciul amintit mai sus, fiind acoperită cu colante de reclamă cu adresa de web şi sloganul “şoferul nostru, maşina ta!” Ok, maşina mea, şoferul vostru, dar oare cei care promovează acest serviciu ştiu cum conduc şoferii lor? Sau poate era chiar unul dintre şefi la volan...

Oare dacă beau şi nu vreau sa-mi pierd permisul, şi apelez la un “şofer profesionist”, nu îmi doresc sa ajung sănătos şi întreg acasă? De maşina mea puţin îmi pasa, prietenii mei ştiu că o împrumut fără reţinere, la fel şi motoreta, dar viata mea nu vreau sa o dau în mâna unui ”profesionist” ca cel pe care l-am întâlnit aseară. Personal nu aş apela la serviciile lor, deşi m au făcut suficient de curios încât sa le accesez site-ul ca să vad cine sunt şi ce oferă.

Vă întreb: voi aţi apela?

Un comentariu:

Boby spunea...

Eu auzisem de astia ... acum vreo 2 ani, cind s-au lansat, au facut o oaresce promovare cu niste fetite imbracate in politiste care dadeau pliante prin intersectii... si de atunci nu mai auzisem absolut nimic despre ei...
Si, in conditiile date, parca nici nu imi doresc sa mai aud

A fost odata ca niciodata...

... o fata. Care s-a sucit, s-a invartit, si dupa ce s-a uitat luuung in stanga, luuung in dreapta, si mai luuuuung inapoi, a decis ca, pen...